Personlig træning i Aarhus kan gøre meget for din krop! - Alt om sport
238
post-template-default,single,single-post,postid-238,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

Personlig træning i Aarhus kan gøre meget for din krop!

Personlig træning i Aarhus kan gøre meget for din krop!

Der er flere og flere dansker, som er begyndt at træne i fitness, hvilket er vidunderligt, fordi de så får bevæget sig. Vi tager vores venner med, så vi bliver motiveret. Desværre er dette ikke udelukkende en fordel, for det kan også betyde, at man prøver at vise sig. Man vil gerne kunne løfte mere end sin ven, for så ser man stærkt ud. Det kan også være, at damerne får et godt øje til en, og det er jo ikke dårligt. Men når man prøver at løfte mere, end man kan. Så kan man komme ud for skader, især hvis man ikke har varmet op! Dette har en personlig træner i Aarhus været ude for, så nu vil han gerne tilbyde personlig træning i Aarhus, så dette kan undgås. Personlig træning i Aarhus og andre byer går ikke kun ud på at løfte den rette mængde. Det handler om følgende emner, som samles i en helhed:

  • Løft rette antal kilo
  • Skemalægning
  • Intensitet

Løft rette antal kilo

Efter blot en times personlig træning i Aarhus, vil din personlige træner kunne se, hvor meget du er i stand til at løfte. Når man træner handler det nemlig ikke blot om, hvem der kan løfte flest antal kilo en gang. Det handler om at have mellem 3 og 4 sæt med mellem 8 og 12 gentagelser. Et sæt skal kunne køres færdigt med det antal kilo, som du starter sættet med. Samtidig skal du også have et antal kilo, hvor du kan tage øvelsen korret, for ellers kan du blive skadet. Skader bliver fremprovokeret, fordi man laver forkerte bevægelser. Derfor er det vigtigt at du efter en time med personlig træning i Aarhus har fået lagt et træningsskema.

Skemalægning

En skemalægning er vigtig at have, når din personlige træner fra Aarhus ikke står og hjælper dig. Så kan du nemlig træne ud fra det, som han har givet. Det er både billigere og meget nemmere for dig, for så skal du ikke betale for træningstimer, som ligger på dårlige tidspunkter. Hvis du går i skole eller arbejder, så kan du ligge træningen uden om dette, hvilket sagtens kan fungere. Dog skal det lyde herfra, at en personlig træning i Aarhus ikke er nok. Man skal helst have et par timer, hvilket betyder, at det er bedst at købe en træningspakke. Det gør det billigere med alle de timer, som du kommer op på så. En træner vil også kunne hjælpe dig med hvor intenst, at du skal træne, for at du ikke overbelaster kroppen.

Intensitet

Som en del af personlig træning i Aarhus så skal der også aftales, hvor intenst at du skal træne. Det handler blandt andet om, hvor meget du er vant til at træne. Men det handler også om, at kroppen skal have lov til at restituere. Det betyder blandt andet at du ikke kan træne arme hverdag. Alt dette vil den personlige træner finde ud af igennem nogen spørgsmål, som du skal besvare. Det er meget simpelt og kræver ikke det store. Og så er det også relevant, at vide om du har haft en skade, som gør at du skal genoptræne, og ikke lave for meget i starten.

No Comments

Post A Comment